Wyzwanie 30 makijaży - #1 Naturalny

Cześć!


Dzisiaj pierwszy dzień wyzwań. W swojej karierze nigdy nie udało mi się wytrwać 30 dni z żadnym. Mam nadzieję, że przełamię swoją złą passę.
Ostatnio miałam dni pod znakiem "nic mi się nie chce"...
Czas przerwać to lenistwo i ruszyć do roboty.

Plank challenge poszedł w miarę gładko, choć jako osoba w ogóle "nie sportowa" i przy kości było te 20 sekund dość ciężko. Nie wiedziałam, że aż tak źle jest ze mną i z wytrzymałością moich "mięśni" [ w sumie to zastanawiam się czy w ogóle jakieś tam są :D]

Do dzieła.
Dzisiaj pierwsze wyzwanie - makijaż naturalny.
Na ogół nie maluję się wcale, jeśli już to bardzo delikatnie i niewidocznie. Taki efekt tym razem przedstawiam na zdjęciach :)
wybaczcie jakość - dopiero się uczę robić zdjęcia nowym aparatem. I tak, wiem, niewyjściowa jestem :P

Tutaj wersja bez lampy, bez pudru i podkładu. Tylko pomalowane rzęsy i brwi. 


Delikatny matowy cień z paletki lovely w odcieniu ciepłego brązu, plus rozświetlająca mgiełka w kąciku oka. 


Jako, że szminki nie używam wcale na co dzień, postanowiłam również jej nie uwzględniać. Mam problematyczną skórę, skłonną do zaczerwienień i z widocznymi naczynkami w okolicy nosa. Wyrównałam ją lekko podkładem True Perfection z Oriflame. Do rzęs tusz Astora, o którym pisałam przy okazji openboxa InspiredBy Kasia Tusk, puder ryżowy z paese, a brwi zrobione zestawem z makeup revolution

*Jest to moja pierwsza publikacja oficjalnie mojej facjaty na blogu i trochę mnie to przeraża. Boję się braku akceptacji i wyśmiania. Dlatego blog jest dla mnie formą pracy nad sobą i odzyskiwania pewności siebie - a raczej budowania jej zgliszcz od podstaw. 

Mam nadzieję, że będziecie łagodni w swojej ocenie. 

Pytanie do Was, bardziej doświadczonych. 

- Jak zniwelować czerwone zabarwienie wokół oczu (niestety korektory sobie nie radzą...a mam to z racji alergii)
- Jakie kolory byłyby dla mnie dobre? [z tym miałam i mam nadal największy problem... jakoś u innych potrafię "zobaczyć" co jest dobre, a z oceną własną niestety mi się nie udaje"

Komentarze

Popularne posty