Wyzwanie 30 makijaży - #3 Pin Up

Kolejny dzień z wyzwania #30dni30makijaży
Jest to dla mnie nie lada wyzwanie, bo wymaga jednak sumienności, nad która chcę pracować i jednak jakichkolwiek umiejętności. Tych nie rzadko mi brak :)
Przedstawiam swoją wersję makijażu pin up.
Zawsze chciałam dobrze wykonać taki makijaż, a nadal nie do końca mi to wychodzi.
Jeśli macie jakieś pomysły co robię nie tak, z chęcią wysłucham !
A teraz, garść zdjęć z mą facjatą :>

PS. niestety nie posiadam dobrego oświetlenia, co pewnie widać... A jedyne co mam to lampa błyskowa w aparacie..







Co sądzicie o takim wyzwaniu? 



Komentarze

  1. Wyzwanie bardzo fajne, a makijaż klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym nie wstawała o 3ciej na ranem sama podjęła bym wyzwanie, super wyszło idealna kreska, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty