Wielkie powroty + Haul zakupowy w sklepie KosmetykizAmeryki ! :)

Hej !!


Z miesiąc mnie nie było :( Przepraszam !
Ty spraw na głowie co ostatnio to dawno nie miałam, no chyba, że przed dyplomem..
Zaczynając od tego, że póki są wakacje, to dużo znajomych w końcu wróciło i ciągle wyciągają mnie na ogniska :) Kończąc na nieudolnych próbach zdania prawa jazdy przeze mnie... Masakra.. :P

I dziękuję za komentarze ! :*
Dostałam się na wymarzone studia w pierwszej turze ! Po tylu latach w końcu zrealizowałam swoje marzenia :) Niezmiernie się cieszę, że będę studiować na UW archeologię :)
Stąd też nie miałam czasu, aby wejść - musiałam jeździć z papierami i załatwiać. Teraz szykuje się znowu wyjazd integracyjny pierwszego roku.
Poza tym chyba nic ciekawego już u mnie nie słychać :) Ostatnio dużo czytam książek [ach w końcu.. ] i postanowiłam, że wrócę do moich pasji. :)

Dzisiaj mam dla was Haul [jako, że wyprowadzam się do warszawy, to muszę uzupełnić braki :)] ze sklepu www.kosmetykizameryki.pl 
W sumie nie wiem, który z kolei to zakup u nich, ale kupuje już od 3 lat regularnie :)

Tym razem znowu zaszalałam.. i znowu kupiłam paletki :> oraz moją miłość - szminki. Jestem ostatnio strasznie zajarana koralową szminką.. Taką bardziej w pomarańcz. Kupiłam chyba z 4 kolory, z czego jeden można by nazwać "jest w miarę". Błagam podajcie mi namiary na szminkę w odcieniu pomarańczu :)





Miss Sporty Liquid Concealer Korektor W Płynie Z Witaminami 001 Light



Na korektor w płynie polowałam od dłuższego czasu. Chciałam jakoś zatuszować czerwone powieki, które niestety mam z racji alergii. Korektor idealnie wtapia sie w kolor skóry, długo się utrzymuje i go dosłownie nie widać :) Za 5 zł w końcu wyglądam na zdrową :) 





Akcesoria Magic Girl Fashion Eyelash Sztuczne Rzęsy+Klej Model T46



Te sztuczne rzęsy są moimi faworytami, pobiły u mnie nawet trio od ardell.. 
Kosztują koło 2,50 - 3,50zł. Trzymają się super, wyglądają naturalnie i robią niesamowite wrażenie. Próbę deszczu przetrwały, a niestety rzęsy od Ardell totalnie się posklejały i pozwijały.. 







Sleek Zestaw i-Divine Paleta 12 Cieni 601 Au Naturel + Blush By 3 Flame 365



Zestaw ze sleeka musiałam mieć, Paletki Au Naturel nie miałam - więc tym bardziej się skusiłam. Połączenie róży z paletką za cenę dosłownie samej paletki [37.50zł !!] to mistrzostwo. Róże są intensywne więc spokojnie można używać ich w małych ilościach lub do innych celów :)
Natomiast paletka ma jasne przydymione kolorki idealne na dzienny make up :)



Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit Zestaw Do Stylizacji Brwi Light Medium


 Kocham Make Up Revolution od kiedy kupiłam ich szminkę. Nie miałam nigdy zestawu do brwi, przez co trochę ubolewałam. W końcu jednak znalazłam zestaw z woskiem, który mnie interesuje :) Zobaczymy jak będzie się spisywał na co dzień. A wielkim plusem jest zawartość malutkiej pęsetki. Poza tym 10 zł to nie dużo :)





Makeup Revolution Salvation Pallette Paleta 18 Cieni Do Powiek Dia De Los Muertos



Długo nie mogłam się zdecydować, którą wybrać. W końcu stanęło na Dia de los Muertos - i dla mnie to strzał w dziesiątkę. Mamy 18 cieni z czego 12 perłowych :) Połączenie jaskrawych kolorów z naturalnymi i ciemnymi/wieczorowymi daje niezłe pole do popisu za niewielką cenę [paletka po przecenie 20 zł] Zobaczymy jak będzie się spisywać.. Jedna wada - wolałabym matowe opakowanie, bo na tym strasznie widać odpite palce..








Szukałam koralowej szminki i fajnej czerwonej. Wybrałam takie jakie widzicie na obrazku powyżej. Mniej więcej każda była wydatkiem ok. 5 zł. 
Na tą chwilę z koloru najbardziej jestem zadowolona z MUA Coral Flush [najbardziej koralowy ze wszystkich, które mają coral w nazwie] Jak widać NYC coralicious totalnie nietrafiony kolor, który okazał się zamiast lekko pomarańczowy - różowy. Miss Sporty w kredce - fajny kolorek, bardzo delikatny i naturalny. NYC 500 - super ! Zachwycona jestem :)

Co do trwałości. Przeprowadziłam szybki teścik, która najszybciej zmywa się płynem micelarnym z biedronki Be Beauty.
Test wytrzymałości [od najlepszej]
1. NYC 500 Rockway
2. NYC coralicious
3. MUA
4. Miss Sporty

Jestem zadowolona z zakupów, ale nadal poszukuję szminki w odcieniu pomarańczu :)
Pomożecie?

A wy miałyście, któryś z tych produktów? Co sądzicie?

Komentarze

  1. Mam palętkę Sleeka jest cudna :D chociaż ostatnio zauroczyłam się w Meet Matt Nude :), aczkolwiek Sleek za tą cenę jest fenomenalny. Ja jakoś do MakeUp Revolution nie mogę się przekonać miałam róż i rozświetlacz i niestety nie sprawdziły się i chyba już się na MUR nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę przestać czytać wpisy z zakupów, bo sama mam ochotę coś kupić, a powiedziałam sobie póki co stop :c jeśli chodzi o szminkę to ja teraz cały czas używam szminki z Catrice ultimate colour 050, taki ładny delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletki mi się bardzo spodobały! ;)) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile rzeczy:D Nic z tego nie mam i na razie to się nie zmieni bo próbuję nie kupować wszystkiego na co spojrze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Au Naturel już mam, ale kusi mnie Dia de los Muertos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja któregoś dnia kupiłam pomadkę w H&M właśnie w odcieniu pmarańczowym. Kosztowała kilka złotych a efekt i trwałość ekstra. Niestety numerku nie pamiętam, ale sugeruję zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! dzięki :) akurat jutro się wybieram :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty