Zmiany Zmiany Zmiany !

1. Muszę na wstępie od razu Was Kochane przeprosić i prosić o wybaczenie.

Zaniedbałam kosmicznie tego bloga, a nie powinnam, bo był on moją odskocznią od dnia codziennego. Nie wiem jak to jest, ale sprawiał, że jakoś cała "para" ze mnie schodziła po napisaniu kolejnego posta.

2. Zmieniłam nazwę bloga zwiastując powiew świeżości. 

Mam nadzieję, że nie jest gorsza od poprzedniej? Chciałabym prosić Was o komentarz w tej sprawie, bo mam gigantyczny problem. 

3. Problemy dnia codziennego :)

Moja długa nieobecność spowodowana była moja przeprowadzką do Warszawy, brakiem sprzętu (jakiegokolwiek) do robienia zdjęć. A mój kalkulator niestety się do tego nie nadaje :). jakoś w sierpniu już zaczęłam "życie" w stolycy i pierwszą jak wtedy myślałam "poważną" pracę. Ot tak, byle by cokolwiek załapać i odciążyć nieco rodziców. Mimo iż pracować nie musiałam i nie muszę to wolę mieć świadomość, że na swoje zachcianki uczciwie zarabiam. Szczerze powiem, że czasem jest ciężko pogodzić prace ze studiami, a na Archeologii jest niesamowicie obszerny materiał z wielu dziedzin nauki. Postaram się wyznaczyć sobie na początek cel - 1 post w tygodniu. 
Aktualnie mam tak napięty plan życia, że muszę planować praktycznie wszystko. 

4. Koniec spowiedzi

Tym akcentem kończę mój wywód żalu i lecę na zajęcia. Postaram się jakoś koło wtorku/środy wstawić post, bo dużo rzeczy mam Wam do pokazania !
Niestety dopiero zbieram na lustrzankę także będę posiłkować się moim malutkim sony :P

Dziękuję, że ze mną byłyście i mam nadzieję, że kiedyś wrócicie 


buziaki :*

Komentarze

  1. Wiem jak bardzo skomplikowane są przeprowadzki do stolicy… Niedawno przeprowadziłem się na Ursynów. Znajomy polecił mi wynajęcie firmy http://wikiprzeprowadzki.pl/, która zajmuje się przeprowadzkami. Ku mojemu zdziwieniu wszystko skończyło się szybko i bez problemów. Polecam tą firmę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty