InspiredBy Kasia Tusk ! - openbox

Hej !


Dzisiaj mam dla was zawartość mojego boxa z InspiredBy - zdecydowałam się na Kasię Tusk i powiem szczerze - w ogóle się nie zawiodłam !
Najlepsze co dostałam w pudełku ! Także dzisiaj duuużo zdjęć i opis zawartości :)

PS. Ostatnio mamm mało czasu - powód tym razem nie spowodowany moimi problemami tylko niestety nie mam dostępu do internetu, bo coś naprawiają... - Ja to mam szczęście. Dlatego też notki piszę od chłopaka :) Na wszystkie komentarze odpowiem Wam na pewno ! I na wszystkie obserwacje również :)
Jestem szczęśliwa widząc, że komuś się podoba to, że piszę ! <3







Tak prezentowało się pudełeczko - całe białe, proste, szykowne w środku w kolorze indygo :) Pięknie. Dlaczego wybrałam do zdjęć stokrotki? Zaraz się przekonacie :)




Motywem przewodnim moich zdjęć były wspaniałe perfumy Daisy Dream od Marka Jacobsa - zakochałam się od pierwszego wąchnięcia ! A tak prezentowała się całość pudełka. Jest ono większe niż ShinyBox i o wiele cięższe. - zresztą wszystkie produkty są pełnowymiarowe.Mamy dwie nowości na rynku kosmetycznym i dwie organiczne pozycje ! Nie będę dodawać opisów - gdyż są na kartce wyżej



 Tusz od Astora - Nowość - 38zł.
Świetna szczoteczka - z chęcią wypróbuję, ale po pierwszym użyciu mogę powiedzieć, że śmiało będzie konkurował z moim ulubionym L'Orealem.




 
Perfumy dla których byłam w stanie zaryzykować czytając tylko opis zapachowy kupno pudełka - 169 zł plus 10 zł przesyłka pudełko - perfumy 200 zł. Opłaca się.
Podoba mi się opakowanie. Jest piękne. Zapach na początku jest intensywny i przypomina mi coś z dzieciństwa lub jakieś inne perfumy - gdy zwietrzeje pierwsza najmocniejsza warstwa czułam cytrusowo - owocową bryzę. Dosłownie. Idealne!



Jestem bardzo ciekawa tego produktu, gdyż nigdy nie miałam nic z tej firmy - powód - pieniądze. Organiczny peeling będzie czekał na swoją kolej po gruszkowej joannie :)
Plus za śliczne opakowanie 




 Szminka z Astora - idealny kolor - 100% mój gust. Dosłownie tak jakby ktoś kto przygotowywał pudełko mnie znał na wylot ! Kolor jest w moim przypadku identyczny z naturalnym kolorem ust - lekko je podbija i wspaniale podkreśla usta.




 Olejek do włosów Moroccanoil - dla mnie wspaniały prezent, znowu gust w 100% trafiony. Moje włosy uwielbiają olejek arganowy i na pewno się z nim polubią ! No i nie zawiera alkoholu :)




Ostatnia rzecz w pudełku - Książka "Lekcje madame Chic" - Nie czytałam, ale wczoraj zerknęłam na pierwsza stronę, by nagle zorientować się, że jestem już w połowie ! Strasznie wciąga. I na pewno będzie dobra dla osób, które lubią inne gatunki - jak ja.


Jestem mega zadowolona z tego pudełka - warto było wydać te 169 zł.. Naprawdę !

Więcej info - INSPIREDBY


 A wam jak się podoba pudełko Kasi Tusk?
Byłybyście zadowolone?
Słyszałyście o InspiredBy?

Komentarze

  1. Zawartość bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość boxa, ale cena też niemała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawartość !
    Uwielbiam perfumy Marca Jacobsa (wszystkie bez wyjątku) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. drogie pudełko, ale zawartość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę niesamowite pudełko! Zwłaszcza te perfumy... zazdroszczę bardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam problem z internetem..i z komputerem... a co do tematu to bardzo fajna zawartość :) ja się nie zdecydowałam na zamówienie tych pudełek bo cały czas sobie myślę że jak mi się produkty nie spodobają to tylko pieniądze w błoto wyrzucę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty