Uwaga :)

Hej !

To nie jest właściwa notka - spokojnie :>
Mam dla Was kochane informację. Jako iż ostatnio nie miałam internetu to zaniedbałam bloga.. 
Ale spokojnie ! Wracam z pełną parą.
Jutro pojawi się notka na temat mojego ostatniego denka. Nazbierało się nieco, także będzie co czytać :)

Iii kolejna informacja :) Mam nadzieję, że przyjmiecie ją ciepło :)
Pracuję nad moim nowym blogiem z handmade, moją twórczością + recenzjami produktów plastycznych. Mam nadzieję, że moje wskazówki Wam pomogą i będziecie ciekawe porad DIY ;)
Także widzimy się już jutro mam nadzieję na obu blogach :D

Co powiecie na mały konkursik na 50 obserwatorów? :)
Co chciałybyście dostać z okazji zbliżających się wakacji?:)

Komentarze

  1. Chętnie zobaczę co tworzysz ręcznie, uwielbiam ludzi z duszą artystyczną!
    Wakacyjny zapach, coś co doda świeżości naszej aurze! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty