Fuksjowo - czarne szaleństwo ! Paznokcie w stylu glamour

Cześć !

Dzisiaj krótka notka. Pierwsze przedłużanie za mną Uff... :)
Ostatnio strasznie się zajarałam stylizacją paznokci, kupiłam potrzebny sprzęt, uczestniczyłam w seminarium, żeby dowiedzieć się na temat dermatologii skóry i higieny i zaczęłam się uczyć. 
Poniżej przedstawiam Wam moje pierwsze kroki z przedłużaniem paznokci metodą żelową na szablonie. Kształt migdałka bardzo pasuje do klasycznej czerni :)
Niestety nie zrobiłam zdjęcia z boku, żeby pokazać wam krzywą c.... Skleroza nie boli..




Niestety Kiepska jakość zdjęć = telefon. Poprawię się następnym razem :)

Co do samego wykonania - za modelkę posłużyła mi mama :) 
Już drugi tydzień trzymają się jej paznokietki i chyba niedługo trzeba będzie uzupełnić. 
Na żel nałożyłam hybrydę Semilaca. Uwielbiam te lakiery. Serio.
Pilniczków używam jednorazowo i sterylizuję narzędzia. Kwestia higieny jest u mnie najważniejsza. Może też z racji tego iż mam fobie dotyczącą bakterii :)

Podobają się wam? Co byście zmieniły? 




Komentarze

  1. Mi też się podoba, ale znając swoje sroczkowe upodobania pewnie dodałabym jakies ozdoby:P Ładnie, prosto ale elegancko i klasycznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty